Események betöltése

Erzsébet tábor – Zánka

október 8 @ 08:00 - 17:00

Erzsébet-tábor Zánkán 2018.09.26-28.

Az idei tanévben ismételten megszervezésre került a zánkai Erzsébet-tábor 2018.09.26-28. között.

27 tanuló és 3 kísérő tanár vett részt az őszi 3 napos kiránduláson. Az oda-vissza utazást a szülők segítségével sikerült megoldanunk. Ezúton is nagyon köszönjük nekik mindezt!

Az első nap délutánján sétatúrát tettünk a Balaton- felvidéken, ahol is bekapcsolódtunk a Molnár Pincészet szeptember végi, zárónapi szüreti munkálataiba. Itt a gyerekek balesetvédelmi oktatás és tavalyról lepalackozott mustkóstolás után kipróbálhatták, hogy milyen is egy igazi szüret. A leszedett szőlőt traktorok utánfutójára tettük, majd a traktorokkal együtt utaztunk a feldolgozó üzemhez. Itt le is daráltuk a gyümölcsöt és munkánk jutalmaként friss mustot is ihattunk. Ezután ki-ki más-más okból, de sietett vissza a táborba, ahol egy dermesztő éjszaka után (3-4 fok volt csupán) másnap új kalandok vártak ránk.

Csütörtökön egész napos kirándulás szerepelt a programban. Menetrendszerinti busszal mentünk Magyarország (egyesek szerint akár a világ) egyik legszebb tájképi területére, a Tapolcai-medencébe. Itt megmásztuk a 378 m magas Csobánc bazaltkúpos tanúhegyét, ahonnan csodás kilátás nyílt a környékre, közte a Balatonra is. Útközben a Simon tanyán kemencés pecsenye csirkesültet ehettünk, sült burgonyával, valamint birs „fröccsöt” is ihattunk, és mézédes szőlő volt a desszertünk. Szükségünk is volt az energiára, mert a csúcstámadás még csak ezután következett. A hegytetőn középkori romvár áll, falai között akár csatát is vívhattunk volna a törökkel, de inkább sütkéreztünk a kellemes napsütésben és csodáltuk a felettünk suhanó siklóernyőst.

Délután még látogatást tettünk a Balcsi parton, ahol ki kacsázott a vizen, ki pedig birkózó tudását mutatta be a füvön. Még aznap este egy éjszakai túrát tettünk a vadregényes tábor területén, amelyet egy esti focitorna zárt le a mezőtúri iskolások ellen a kivilágított műfüves focipályán.

Másnap reggel már csak a körlettakarítás és a hazaindulás volt hátra. Csodás élményekkel gazdagodtunk ezen a három napon, csupán a szálláskörülmények voltak negatív élményelemekkel fűszerezve. Reméljük ebben jelentősen javítanak majd a Tábor üzemeltetői.

Táborszervezők: Bognár Andi néni, Takács Mónika néni és Bán Balázs bácsi

Részletek

Dátum:
október 8
Időpont:
08:00 - 17:00
Esemény kategóriák:

Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Bővebben

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.