Alsós kirándulás

Alsó tagozatos kirándulás

(Felcsút – Alcsút – Tabajd)

2017. június 12-én kirándulni mentünk iskolánk alsó tagozatos diákjaival.

Először Felcsúton a Pancho Arénát látogattuk meg. Ez az ország legszebb futballközpontja. A stadiont az intézmény felkészült munkatársai segítségével jártuk körbe, megmutatták a különleges és exkluzív helyiségeit: a díszpáholytól az öltözőkig, a sajtótájékoztató teremtől az elnökségi tárgyalóteremig, azokat a helyeket, ahová mérkőzéseken szurkolóként nem juthatnak el. A Puskás Akadémia-körút részeként karnyújtásnyi közelségből csodálhattuk meg Puskás Ferenc olimpiai aranyérmét, világbajnoki ezüstérmét, BEK-trófeáit, a Real Madridban viselt mezét, leülhettek a gyerekek a pálya melletti kispadra, fényképezkedhettek Puskás szobrával, megnézhették, hol laknak a Puskás-akadémisták. Végezetül a gyerekek legnagyobb örömére focizhattak is az edzőpályán.

Az Alcsúti arborétumig a Vál-völgyi Kisvasúttal utaztunk. A „fapados, nosztalgia járat” a gyerekeknek új élményt adott. A felcsúti állomáson leszálltunk fagylaltozni, ami különösen jól esett a nagy melegben.

Lehetőségünk volt ellátogatni az ország egyik legeredetibb és legrégibb angolpark jellegű kertjébe is, az Alcsúti arborétumba. Egyedülálló örökzöld növényeket, többszáz éves fákat láthattunk, ölelhettünk, az óriás tujákon „hintázhattak” is a diákok. Csoportképünket a kastély romjainál készítettük el.

A nap lezárásaként Tabajdra mentünk, a Mezítlábas Parkba. Megkönnyebbülés volt egy kicsit levenni a cipőt, a fárasztó nap után. Változatos járófelületeken masszíroztathattuk meg talpainkat. Egy szakaszon érdes bazaltkövek jelentettek kihívást, másutt süppedős tőzegben hagyhattuk ott lábunk nyomát, jártunk kukoricacsutkákon és fenyőtobozokon is.

Fáradtan, de rengeteg élménnyel gazdagodva érkeztünk haza.

Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Bővebben

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.